07 września 2017

♥ OOTD: Your boyfriend gave me this T-shirt.



Cześć kochani! :) Co prawda pogoda nie uległa zmianie aż tak, żeby można było zrezygnować z okryć wierzchnich i na dodatek wskoczyć w sandały, ale mimo to, postanowiłam zrobić jej na przekór i opublikować jeszcze lekki zestaw. Może tym sposobem uda mi się zwabić dużo więcej słońca, chociaż na kilka dni. ;) Co do stylizacji, elementem który najbardziej przyciąga uwagę jest koszulka z zabawnym nadrukiem. Dobrałam do niej cygaretki w pepitkę - klasyczny wzór, który zapewne nigdy nie wyjdzie z mody. Poza tym, założyłam wspomniane wcześniej sandały, drobne kolczyki i pojemną torebkę. Mam nadzieję, że połączenie stylu casualowego z odrobiną elegancji przypadła Wam do gustu. Życzę Wam dobrej nocy i miłego i ciepłego (mam nadzieję) weekend'u. :)


koszulka / T-shirt - Cropp (AW'16; %)
spodnie / pants - NN (sh)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
sandały / sandal heels - H&M (SS'14)
torebka / bag - Mohito (SS'14; %)











9 komentarzy:

  1. Stylizacja utrzyma z ciekawym klimacie, podoba mi się ta koszula wraz z tego typu spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała stylizacja prezentuje się nieziemsko, widziałam te buty tutaj . Jestem chyba pewna że sobie takie rzeczy kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodnie:)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto i ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw , bardzo ładnie wygladasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw. Typowo taki causowalowo-sportowy. Prosto a jednak z pazurem. W tym przypadku buty to dobry dodatek. Zastanawiam się czy takie jak tutaj, pasowały by do tej stylizacji, czy jednak zostałabyś przy tych co masz na sobie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.