16 listopada 2017

♥ OOTD: Fluffy.



Hej kochani! :) Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw znacznie cieplejszy niż ostatnio. Główną rolę gra w nim płaszcz ze sztucznego futra, który kupiłam w tamtym roku w sh za śmieszne pieniądze. Cieszę się, że ten model, nadal jest jednym z najbardziej pożądanych okryć wierzchnich. Tym bardziej, że dzisiaj również podczas buszowania w sh, natknęłam się na podobny typ - krótszy i w kremowym kolorze. Wracając jednak do zestawu, różowego futrzaka połączyłam z szarością i czernią. Mam nadzieję, że rezultat Wam się podoba. Życzę dobrej i spokojnej nocy! :)


sweter / sweater - George (sh)
spodnie / pants - Zara (sh)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
botki / boots - Wojas (AW'14; outlet)
płaszcz / faux fur coat - George (sh)
torebka / bag - Toni (sh)
czapka / hat - Mohito (AW'14; %)












 


6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.