15 stycznia 2018

♥ Rosegal review.


Hej! :) Tym razem przedstawiam kilka nowości od Rosegal (link afilacyjny). Zdecydowałam się na m.in. na futrzaną torebkę (link afilacyjny), która moją uwagę zwróciła nie tylko ze względu na oryginalną fakturę, ale i piękny, głęboki kolor bordowy, a także lubiany przeze mnie kształt i wielkość. Kolejnym plusem są złote akcenty w postaci zapięcia oraz łańcuszka, który nadaje eleganckiego charakteru temu dodatkowi. Jeśli chodzi o jego wnętrze, to posiada on tylko jedną, ale pojemną kieszonkę. Drugą rzeczą, którą wybrałam jest sweter (link afilacyjny) zdobiony białymi koralikami. Ma bardzo przyjemny skład (bawełna, kaszmir, wełna, akryl) i gruby materiał, dzięki czemu jest niesamowicie ciepły. Poza tym, charakteryzuje się balonowymi rękawami, które podobnie, jak sztuczne perły, wiodą prym w tym sezonie. Jedyną rzeczą, jaką mi nie odpowiada we wspomnianym pulowerze, jest długość. Nadaje się tylko do spodni lub spódnic z wysokim stanem. Dlatego też bardzo żałuję, że jego krój nie jest standardowy. Co do samego zamówienia, czas oczekiwania wynosił dwa tygodnie. Oba produkty przyszły w jednej paczce, odpowiednio zabezpieczone i zapakowane w osobnych workach. Dajcie znać, jak podoba się Wam mój wybór. Wkrótce więcej. ;) Tymczasem życzę Wam udanego początku tygodnia! :)



torebka / bag - tutaj / here (link afilacyjny)










_________________________________________
* post powstał we współpracy z Rosegal /  post arose in cooperation with Rosegal

4 komentarze:

  1. Sweter jest piękny, a torebka bardzo oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś świetne rzeczy<3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości!!!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.